Gjest Guest_lurende_* Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Hei. Jeg oppdaget et lite lilla/rødt felt i tilknytning til en blodåre på penis, og det virker som om det er blod som går ut fra blodåren. Man kan liksom se at det er flytende og kommer fra blodåren. Er ikke større enn en halv centimeter langt og et par millimeter bredt, men likevel... Er dette farlig? Fikser kroppen sånt selv? Noen som har opplevd? :S
audifreek Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 ja dt vil sikkert gro fin av seg selv, gi det noen dager du bare, og husk , ikke noe røsking i løken nå. da vil det ikke gro.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Det er ingen blemme... kun et "felt" under huden, med litt blodansamling.
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Hei. Jeg oppdaget et lite lilla/rødt felt i tilknytning til en blodåre på penis, og det virker som om det er blod som går ut fra blodåren. Man kan liksom se at det er flytende og kommer fra blodåren. Er ikke større enn en halv centimeter langt og et par millimeter bredt, men likevel... Er dette farlig? Fikser kroppen sånt selv? Noen som har opplevd? :S Jeg har opplevd nøyaktig det samme selv og lurer på hvordan det går med deg som la ut detter spm nå ?
Lindoniel Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Det var ikke jeg som la ut dette bare for å svare på det med en gang, men jeg tror nok ikke det er farlig. Hvis det bare er en punktert blodåre skal det gå helt fint, så lenge den ikke er stor eller noe. Altså, er det en liten blodansamling under huden, så vil den forsvinne etter hvert. Hvis det er noe annet, eller penis sveller opp på grunn av for mye blod på feil plass (altså ikke i svamplegemet), så ville jeg nok gått til doktor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå