Xp3ri3nZ Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Installerte fallout 2 på pcen får en veke siden, har spilt det i noen timer og. Men nå her om dagen så skulle eg spille men skjermen blir svart og hopper inn i windows i gjenn. Noen som har vert borti dette?
Xp3ri3nZ Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Skrevet 16. januar 2008 Xp kan ikke skjønne det har spilt flere timer å nå kommer eg ikke inn lenger. Har den nyeste patchen
frostbitten Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Ta en backup av savegames og reinstaller spillet.
Xp3ri3nZ Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Skrevet 16. januar 2008 Har gjort det 5 ganger. Har velgt big install og Very big install
Xp3ri3nZ Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Skrevet 17. januar 2008 Hmm rart nå virker det i gjenn. Installerte det sikkert 10 ganger så virka det til slutt, fy faen så avhengig eg er av dette spillet. Har ikke vert så avhengig av et spill siden diablo 2! Gleder meg wildt til 3en
Xp3ri3nZ Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Skrevet 17. januar 2008 Må legge til dette. Fant ut hva som gjorde at eg ikke kom inn i fallout 2 i xp. Det var pga et antivirus programm avira AntiVirus Personal Editoin skrudde av Antivir guard modus!! Snakke meg om virus som ødlegger spill osv men det gjør jo anti virus programmene og!
FLuAA Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Må legge til dette. Fant ut hva som gjorde at eg ikke kom inn i fallout 2 i xp. Det var pga et antivirus programm avira AntiVirus Personal Editoin skrudde av Antivir guard modus!! Snakke meg om virus som ødlegger spill osv men det gjør jo anti virus programmene og! Høres merkelig ut. Kjører selv samme antivirus under vista, og jeg spiller fallout 2 uten problemer.
Bagge Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Det har vært en del trøbbel med Fallout 1 og 2 i XP (og sikkert også Vista). Sjekk denne lenken for detaljert info og tips for å få det til å funke: http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=5061
Xp3ri3nZ Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 Herregud blir gall!!!!! Nå virker det ikke i gjenn!!! Det var ikke antivirus programmet.
Bagge Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Sjekka du lenken min? Burde løse problemet ved å følge den.
Xp3ri3nZ Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Skrevet 22. januar 2008 Det var så mangen løsninger der, men fant ut av det self. Av en eller annen rar grunn så starter ikke fallout 2 i windows xp viss du kjører Downloadmanager FlashGet 1.9.6. Fy faen eg streva med det lenge før eg fant det ut. Flashget starter jo automatisk med windows så det var bara en tilfeldighet at eg fant det ut. Jaja nå tror eg at eg har løst problemet har ikke hatt noe tull etter på. Ps nå har eg komt til GECK city\ Vault city
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå