abs Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 hei, jeg tentke å kjøpe meg et domene, men jeg tregner vel ikke noe webhotell for å kunne bruke det som msn adresse ? da holder det vel med kun å kjøpe bare domenet ? -takk
seigmann Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Nja.. Igrunn ikke nei. Du kan sette opp domene ditt til å "peke" til www.zoneedit.com (gratis) og få de til å videresende eposten din til en annen mail-adresse. Du vil da kunne få registreringsmail fra MSN, og aktivere den nye kontoen din.
ranvik Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 (endret) gjør som han over har funka i mange år, MEN sett * på alt til deg, så ALLE sider ikke gjør noe untak så bruker du eks [email protected] alt er vidre sende til hotmail/gmail.com på gmail.com kan du sende en email i loop som gjør at du kan sende fra email adressen din. får du noe spam så bare vidre sende du [email protected] til (blankt) felt på zoneedit.com og spam får du aldri noe mer. Endret 17. januar 2008 av ranvik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå