Gå til innhold

Series 40 3rd edition - overføre til pc Nokia 5610

kineg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt meg ny telefon omsider, og valget falt på nokia E51.. -Har begynt å revurdere fordi nokia 5610 var også veldig interessant.. -Grunnen til at jeg valgte slik jeg gjorde var fordi jeg ønsker muligheten til å overføre meldinger, kontakter, kalender osv fra telefon til pc og vice verca.. Vet at dette går knirkefritt med S60 som E51 har, men lurer på hvordan det funker med Series 40...? -Kjæresten min hadde series 40 2 edition på sin gamle, og når han overførte SMS til pcen kom de alltid i en stor pakke, og ikke separat med avsender og tidspunkt osv...

Aner noen hvordan det er med series 40 3rd edition?

Overføringsmulighetene var nemlig hovedgrunnen for mitt valg, selv om jeg eeeeegentlig kunne tenkt meg 5610...

Skulle noen ha noen mening om 5610 i forhold til E51 så mottas alle synspunkt med takk :)

Mvh Kine

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har bestilt meg ny telefon omsider, og valget falt på nokia E51.. -Har begynt å revurdere fordi nokia 5610 var også veldig interessant.. -Grunnen til at jeg valgte slik jeg gjorde var fordi jeg ønsker muligheten til å overføre meldinger, kontakter, kalender osv fra telefon til pc og vice verca.. Vet at dette går knirkefritt med S60 som E51 har, men lurer på hvordan det funker med Series 40...? -Kjæresten min hadde series 40 2 edition på sin gamle, og når han overførte SMS til pcen kom de alltid i en stor pakke, og ikke separat med avsender og tidspunkt osv...

Aner noen hvordan det er med series 40 3rd edition?

Overføringsmulighetene var nemlig hovedgrunnen for mitt valg, selv om jeg eeeeegentlig kunne tenkt meg 5610...

Skulle noen ha noen mening om 5610 i forhold til E51 så mottas alle synspunkt med takk :)

Mvh Kine

Jeg Kjøpte meg Nokia 5610 og lasta ned nyeste Nokia Pc Suite. Her kan jeg åpne innboksen, kladd, sendte meldinger og utboks. Det går helt fint å overføre en mld om gangen, bare høyreklikk på mld i lista, kopier, og lim inn der du vil ha den. Da kan du åpne den på pc`n og lese meldinga, avsender, dato og klokkeslett :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...