Gå til innhold

leter etter nytt spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkuratt slutta med World of Warcraft, leter etter et nytt spill. Noen forslag?

Helst ikke et som kverer 6 timer pr. dag.

Ny/gamle spill har ingen betydning=)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Counter Strike.

Gjest member-97590
Skrevet
Counter Strike.

Skjønner ikkje at alle syns at CS er så fantastisk?

Joda, moro LAN-spill, men noke meir er det ikkje. Veit eg har mange som meiner det stikk motsatte no men.

Men over til det topic handler om:

Liker du FPS(First Person Shooter) så er det veldig mange som liker Call of Duty 4.

Selv syntes eg ikkje at det er så ekstremt, men nokså mange syns altså at dette er det beste siden hjulet.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Smaken er som baken, den har to sider.

Prøv alle spill som du har lest om. Du kan f.eks se på forumet "for de mest omduskuterte".

Age of Conan, Battlefield, Counter-Strike, Gothic, Crysis, Grand Theft Auto, Half-Life, Halo, Lord of the Rings Online, Star Wars, The Elder Scrolls, Total War, World of Warcraft

Endret av Slettet-3t93k9
Skrevet

Gratulerer med å slutte med wow =) Gjorde det samme og alt har faktisk blitt mye bedre! Sånn sosialt osv

Du bør lese om forskjellige spill på alle spillsider du kan feks gamespot (har ofte video anmeldelse, men på engelsk)

Anbefaler Call of Duty 4 (fps) eller the orange box (mange fps). The witcher skal visst også være gøy (rpg)

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Team fortress 2 er vel et ganske genialt spill. Falt ikke helt i smak for meg, men så vurderer jeg alle spill etter CS, og det skal ganske mye til for å slå det ifølge meg.

Skrevet (endret)

CS ble jeg avhengig av, men WOW slutta jeg med når jeg kom i lvl 26(har bare testa Priest). Jeg anbefaler å prøve San Andreas Multiplayer(SA-MP). Det er utrolig morsomt, men det er domt at det er så mye bugs og cheatere.

Endret av Zonked223

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...