J82 Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Kan noen hjelpe meg? Jeg driver og spiller en del AoE2 for tida, for det er ganske moro å spille lan på, men her om dagen klikka det plutselig. Jeg deleta et saved game av det brettet jeg holdt på med for at jeg kunne starte brettet på nytt uten at spillet automatisk loada savegamet. Da jeg tok restart game (brettet altså) etterpå, klikka spillet abre, og etter det har alle commands knappene for mine millitære enheter forsvunnet. Den eneste knappen som er igjen er garrison knappen. Jeg kan altså ikke velge formation, aggressive/defensive stance, stop, eller noe annet enn garrison. Jeg har sletta spillet og kopiert det inn på nytt, men det virker nesten som at det er PCen det er noe i veien med selv om det er en piratkopi.:S Hva skal jeg gjøre? Har prøvd å rense registeret, virusscan, adware, osv osv. uten at det har hjulpet noe. Systemgjennopretting er det eneste som mangler, men jeg har ikke noe gjenopprettingspunkt før uhellet så det går ikke... HVA SKAL JEG GJØRE?
RMBB Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 (endret) Avinstaller og installer på nytt.. Skulle løse problemet det, eventuelt sjekk om det finnes noen patcher til det. edit: Ser du har skrevet at du har piratkopi! Problemet ligger nok der, men det strider med forumets rettningslinjer så du må nok et annet sted for og få hjelp.. Endret 17. januar 2008 av Jyztrik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå