WD1200BB Skrevet 14. februar 2003 Skrevet 14. februar 2003 Sitter med 2 typer kort fra 3com her og lurer på hva forskjellen kan være. Noen som kan hjelpe meg? 1. 3C905TX-M 2.3C905TXM Kan det bare være revisjon forskjell? Grunnen til dette er at maskinen oppfører seg rart med pos2 i maskinen.
Øyst Skrevet 14. februar 2003 Skrevet 14. februar 2003 Hei! Jeg tviler på at det ligger noe informativt i bruk av bindestrek eller ikke. Revisjonsnr. tror jeg står på baksiden av 3com kortene under alle patentnummerne. Om maskinen oppfører seg rart hadde det vært fint med en nærmere beskrivelse av hvordan.
WD1200BB Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Skrevet 14. februar 2003 Pc har en tendens til og henge seg opp i nettverk med dette kortet. Virker som kortet mister kontakt til tider. Det rare er at det funker helt konge i en annen pc...
Øyst Skrevet 14. februar 2003 Skrevet 14. februar 2003 Jeg har også opplevd en del problemer med 3com, både hos meg selv og mine venner. På min egen maskin måtte jeg til slutt bytte fra 3com til D-link. Da hadde jeg prøvd to 905TX kort. Jeg forventet meg problemer med D-link, men det fungerer så stabilt og fint at jeg har ikke ett vondt ord å si. Det er mer enn jeg kan si om 3com kortet. Merkelig det der, 3com er jo tradisjonellt kongen innen nettverk. Glemmer ikke reklamen de hadde rett før nyttår for noen år siden: "Til alle dere som opplevde nettverksproblemer dette året håper vi det neste året blir problemfritt. Til alle dere andre: Takk for at dere valgte 3com!" Det er ikke akkurat slik det er for meg...
WD1200BB Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Skrevet 14. februar 2003 3Com har vært kongen og er vel det enda, men kjipt når en får ting som bare kødder ting til. Uansett får jeg vel bare sende kortet inn og håper folket finner det ustabilt. Bare 2-3 uker igjen så skal huset gjøres 100% trådløst... he he! Skal bli kool og få i gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå