thomas_merali Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 (endret) heisann. hvem nettside/hvor er det anbefalt å bestille iphone fra fra nettet? hvis jeg bestiller den nå, fungerer det å opne den opp for bruk i norge da? har sett litt på ebay, er det noen andre steder det er billigere å bestille fra? takker for svar EDIT:hvor mye kommer det til å koste for frakt fra usa til norge? Endret 14. januar 2008 av thomas_merali
vcx Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 (endret) heisann. hvem nettside/hvor er det anbefalt å bestille iphone fra fra nettet? hvis jeg bestiller den nå, fungerer det å opne den opp for bruk i norge da? har sett litt på ebay, er det noen andre steder det er billigere å bestille fra? takker for svar EDIT:hvor mye kommer det til å koste for frakt fra usa til norge? Ettersom jeg har forstått: Naboen min kjøpte fra Ebay, mange har ganske gode erfaringer der ifra. Ja, det er mulig å åpne den for bruk i norge. Ved å trikse og fikse litt kan du også få med ' Æ Å Ø ' som egentlig ikke er med telefonen. Andre problemer tror jeg også skal fikses. Frakt kommer vel på rundt 150-250kr? Du må også tenke på mva. når du kjøper fra USA. På en iphone som koster 2500 må du altså betale 25% moms på. Dette kan løses ved at du ber selger merke pakken som "Gave" og skriver rundt 500kr på verdi. Da er du litt ille ute hvis pakken blir borte i posten, men du sparer en god del penger hvis den ikke blir det. Lykke til Endret 15. januar 2008 av Howen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå