Gå til innhold

Spillpc - P35 chipsett med Q6600 intel quad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å bestille dette oppsettet fra amentio.no

Praktisk hovedkort med WiFi, og det meste. Noen som har noen formening om denne PC-en? Noen ting som kunne vært bedre til samme prisklasse, og passer delene fint?

Blir det grei plass i Cooler Master Centurion 534 Sort kabinettet, og trenger jeg noen små vifter å plassere rundt i kabinettet, for å få hovedkortet kjøligere?

Takker for seriøse svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gjort et par forandringer, selv om Corsair psu er av høykvalitet, så er 550w litt i minste laget, greit å ha litt å gå på til senere ;-)

Og jeg ville absolutt byttet Zalmankjøleren i en Thermalright Ultra 120 Extreme - denne er rett og slett en god del bedre og i samme prisklasse.

Skrevet (endret)
Jeg ville gjort et par forandringer, selv om Corsair psu er av høykvalitet, så er 550w litt i minste laget, greit å ha litt å gå på til senere ;-)

Og jeg ville absolutt byttet Zalmankjøleren i en Thermalright Ultra 120 Extreme - denne er rett og slett en god del bedre og i samme prisklasse.

Ja, Thermalright er kanskje et bedre alternativ, men siden jeg har tenkt å bestille alt fra amentio.no er det et problem at de ikke har Thermalright der.

For 200 ekstra kroner får jeg en Corsair TX 650W, men syntes 1100 kr er litt mye å bruke på en PSU, så er OCZ StealthXStream 600 Watt god nok?

Noen som har noen billige og lydløse(?) vifter som kan monteres i kabinettet?

Endret av m4nia
Skrevet

Quote fra XtremeSystems: "Never skimp on the PSU."

1100 kroner er ikke lite å bruke på PSU. Corsair PSUen er verdt det. :)

MIST 120mm er praktisk talt lydløse, men de flytter til gjengjeld ikke mye luft da. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...