Gå til innhold

Norton 2002 har snurra!!


jonasto

Anbefalte innlegg

Av en eller annen rar grunn klarer ikke Norton Internet Security ( Antivirus og Firewall ) og laste ned de nyeste virusdefenisjonene med LiveUpdate. Dette skjedde i går,og funker fremdeles ikke. Når jeg trykker på liveUpdate sier den at Live Update ikke kan lese listen med oppdateringer. Oppdateringslisten er skadet. Hva i alle dager har skjedd? Dette har jo funka fint før!! Lastet ned en oppdatering manuelt fra siden deres,men blir jo noe tungvindt i lengden. Noen som har et logisk svar på dette?

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legg inn NIS igjen, hvis du har fått NIS fra telenor og har bare Nye online Adsl abbonomentet skulle du ikke hatt nis og det blir da ulovelig selv om du kunne laste det ned og fikk nøkkelen, liveuppdate klarer ikke å finne oppdateringer i de fleste tilfeller da.

 

Ellers har Symantec en Laaaaaaaang knowledgebase som det kan være lurt å søke i, last også ned nyeste oppdatering av liveuppdate fra symantec sine sider

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Avinstallasjon og reinstallasjon gjør nok susen....Men....

etter avinstallasjonen må du fjerne noen kataloger/filer som ligger igjen.

Skru på visning av skjulte filer og søk etter kataloger som heter "Symantec", "Symantec Shared" og muligens også Norton xxxxxxxxx (Antivirus eller Utilities).

 

På min Win2000 pc ligger disse i:

C:Documents and SettingsbrukernavnProgramdataSymantec

C:ProgramfilerFellesfilerSymantec Shared

 

Jeg fjernet disse og reinstallerte og da fungerte LiveUpdaten igjen

 

PS! Hvis du har flere Symantec-programmer installert bør du avinstallere disse også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...