Gå til innhold

Nokia N95 - strekkode leser - hjelp


Pitt

Anbefalte innlegg

Hvordan får man strekkode leseren til nokia n95 ( IKKE 8gb versjonen) til å fungere. har testet å skanne et par strekkoder men får det ikke til å fungere. noen som vet hvam som må til?

 

noen som forresten vet om man kan bruke msn på den? koster det penger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ikke være noe problem å laste ned msn og bruke. Det er vel like gratis som på pc. Du må likevel beregne å betale for datatrafikk til operatøren din, hvis du ikke kobler til nett via WLAN. Det er vel gjerne 10-20kr per MB. Får nok skrevet en god del for det.

 

Er ikke kjent med strekkodeleser på N95, men på min tidligere N80 brukte jeg Kaywa Reader og den fungerte strålende.

Lenke til kommentar

Har ikke satt meg noe inn i det så tenkte at den leste slik vanlige strekkoder som man finner på varer i butikker. men skjønner nå at den ikke gjør det. (uansett hva skal man med det?)

 

Når det gjelder msn må man da laste ned en egen messenger versjon for mobil?

Lenke til kommentar

Slike strekkoder blir mer og mer vanlig på internett. Enten det er reklame, artikler eller blogger. Ganske praktisk faktisk. Hvis du ser noe som intereserer deg på siden så tar du bare fram mobilen og leser av koden. da kommer all mulig relevant info opp (f.eks. en gateadresse eller website) og du kan enkelt lagre teksten og bruke den senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...