Gå til innhold

Battlefield (2) bare lukker seg helt uten videre (vista)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Tidligere i dag spilte jeg BF (2) en god stund, uten noen problemer.

Nå, i natt, når jeg prøver å spille, så lukker bare helt bf seg helt uten videre midt i spillet

Noen som vet hvorfor?

har forresten vista...

Har opplevd det et par ganger før, men nå i kveld, så ville tydeligvis ikke bf bli spilt av en eller annen grunn :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er iallfall veldig irriterende..

Tror ikke det har skjedd siden sist, men jeg har heller ikke spilt så mye de siste dagene

Men ingen som vet hvorfor dette skjer innimellom?

Skrevet

Jeg kan svare deg på hvorfor det skjer, men ikke hvordan du skal løse det.

Hvis du ser på boksen du oppbevarer cd'ene i eller på cden står det ofte hvem som har lagd spillet. I ditt tilfelle vil du se at dette spillet har blitt produsert av noe som kaller seg EA games.

Og der har du grunnen til at spillet krasher til skrivebord, ofte kalt for CTD. (Crash to desktop)

Er noe som skjer på både XP og Vista, men skjer mye lettere på Vista siden BF2 ikke er lagd for Vista.

Skjer til tider på min XP maskin, og har skjedd så lenge jeg kan huske, selv om jeg har formatert OS og oppgradert HW.

Når du får CTD skal spillet lage en logg som legger seg i Minedokumenter/Battlefield2/dmp

Disse kan du da åpne med et eller annet program, men jeg har aldri funnet ut hvilket program man skal bruke.

Da kan du se hva som skjer når spillet crasher.

Skrevet

Den der dmp-mappa er tom her..

I ditt tilfelle vil du se at dette spillet har blitt produsert av noe som kaller seg EA games.

Og der har du grunnen til at spillet krasher til skrivebord, ofte kalt for CTD. (Crash to desktop)

Så det er liksom EA sin skyld at det skjer....?
Skrevet
Jeg kan svare deg på hvorfor det skjer, men ikke hvordan du skal løse det.

Hvis du ser på boksen du oppbevarer cd'ene i eller på cden står det ofte hvem som har lagd spillet. I ditt tilfelle vil du se at dette spillet har blitt produsert av noe som kaller seg EA games.

Tull.. Battlefield er produsert av svenske Dice... EA Games er bare utgiver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...