PsychoDevil98 Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Hei Har nettopp fått tak i meg Rainbow six vegas. Spillet er i og for seg greit, men når det kommer til ytelse, er det flere ting som ikke stemmer helt. For det første må jeg ha alt på low/very low med 8800gts 320mb for å få ok ytelse, men likevel får jeg fps-verdier helt nede på 20-tallet. Det burde vel være mistenkelig? For det andre er det en del grafikkfeil, sli som svarte prikker og områder, rare skygger og teksturer med mer. Jeg har nyeste driver fra Nvidia, så det burde heller ikke være et problem. Tanken har streifet meg at jeg har for dårlig hardware. x2 3800+ @ 2,5 GHz er vel i tynneste laget, men synes likevel ikke at jeg burde ha spillet på aller laveste detaljer, selv med grunnlag i prosessoren. Ellers har jeg jo 2gig ram. Er det noen som har forslag til hvordan jeg kan endre ytelsen i spillet slik at det blir spillbart? Har sjekket ellers på nettet, men fant lite vedrørende problemet mitt. Har også sjekket dette forumet uten hell. På forhånd takk for svar.
FLuAA Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 (endret) Det er ikke vista som gir deg dårlig ytelse? Har selv opplevd at spill som gikk glatt på høyeste grafikkinstillinger i xp hakker så hardt at det ikke er spillbart i vista. Endret 13. januar 2008 av FLuAA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå