elgizmo Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Selv om WMP 11 er installert og funker greit ellers, så vil den av en eller annen grunn ikke funke i Opera. Isteden for å vise videoklipp så står det bare: "Innhold krever programtillegg", og hvis jeg trykker på blir jeg bare linket til å laste ned WMP. Kjører Vista. Var ikke et problem på min gamle PC som kjørte XP
Guttorm190E Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Selv om WMP 11 er installert og funker greit ellers, så vil den av en eller annen grunn ikke funke i Opera.Isteden for å vise videoklipp så står det bare: "Innhold krever programtillegg", og hvis jeg trykker på blir jeg bare linket til å laste ned WMP. Kjører Vista. Var ikke et problem på min gamle PC som kjørte XP Har akkurat det samme problemet. Kjører også Vista og det fungerte på xp. Kansje en kompitabilitetsfeil?
JallaMario Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Denne skal fikse problemet https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry8410809
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå