Izex Skrevet 13. februar 2003 Skrevet 13. februar 2003 MSN Messenger logger på hver jævla gang jeg skal sjekke mail med outlook express...hvordan fjerner jeg autopåloggings driten??? ser ikke no i messenger options eller no men må jo gå ann å disable (kjører w2k om d har no å si...)
Amnio Skrevet 13. februar 2003 Skrevet 13. februar 2003 Dette hjalp i allefall for meg: Start-Kjør: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove Hvis ikke finnes jo det en del antispyprogrammer som gjør samme nytten. Dette var riktignok i XP da.
RS2000 Skrevet 13. februar 2003 Skrevet 13. februar 2003 Last ned XP-AntiSpy, så får du full kontroll over slike programmer. http://www.xp-antispy.de/
Izex Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Skrevet 13. februar 2003 XP Antispy? for win XP går jeg ut fra... Sa jeg hadde win2k. Tror problemet ligger i at i outlook ligger mailkontoen som er knyttet til pålogginga i messenger, så når det logges på i outlook går automatisk msn i gang og logger på...hmm jaja
k-nut Skrevet 13. februar 2003 Skrevet 13. februar 2003 Outlook express 6 har hvertfall et valg om du vil at det skal logge på Messenger automatisk. (Vet ikke om win 2k har v6.) På alternativer - generelt. Knut
Amnio Skrevet 14. februar 2003 Skrevet 14. februar 2003 Outlook express 6 har hvertfall et valg om du vil at det skal logge på Messenger automatisk. (Vet ikke om win 2k har v6.) På alternativer - generelt. Knut Når jeg gjorde dette på min PC tok fortsatt ****skapet å koblet til hver gang jeg sjekket mail. Så et par tastetrykk senere og messenger fløy ut vinduet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå