Steelgob Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 (endret) 60hz på xbox 360 funker på tv'en min, men kobler jeg det til PC-en får jeg ikke opp bilder i 60hz men bare 50hz... Bruker Pinnacle MediaCenter så lurer på om noen vet om det kan fikses(hvis det kan fikses...) Edit: Kan selvfølgelig bruke den på tv'en.. Men er litt greit med noen tommer ekstra Endret 10. januar 2008 av Steelgob
-Tommy Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Det at du ikke får mer enn 50Hz er nok en begrensning i panelet til skjermen din. De fleste lcd-skjermer støtter ikke mer enn 50Hz.
Steelgob Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Skrevet 10. januar 2008 (endret) Får vel spille på den lille tv'en min da er ikke mange tommer det nei, 12-15'' et sted Edit: Er det noen måte jeg kan finne ut hva`panelet mitt støtter? Har kasta esken hvis jeg ikke tar feil.. Endret 10. januar 2008 av Steelgob
-Tommy Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Får vel spille på den lille tv'en min da er ikke mange tommer det nei, 12-15'' et sted Edit: Er det noen måte jeg kan finne ut hva`panelet mitt støtter? Har kasta esken hvis jeg ikke tar feil.. Hva heter skjermen din da?
Steelgob Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Skrevet 10. januar 2008 Får vel spille på den lille tv'en min da er ikke mange tommer det nei, 12-15'' et sted Edit: Er det noen måte jeg kan finne ut hva`panelet mitt støtter? Har kasta esken hvis jeg ikke tar feil.. Hva heter skjermen din da? Er en 21'' viewsonic, men vet ikke hva den heter =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå