Gå til innhold

i dag har jeg vært og hentet yamaha 85 beste dagen i mitt liv


yz

Anbefalte innlegg

hei alle sammen i dag skjedde det meg noe utrolig jeg var og hentet en yamaha 85 02mod. jeg fikk crossen med kjøreutstyr nytt stempel, nytt bakhjul, en del dekk alt dette for 10.000kr. det er en topp fart på 140kmt på den sykt. dette er beste dagen i mitt liv. 10.01.08

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
85cc? Hvor gammel er du? De går ikke så fælt da :p Prøvde en Honda cr 250 (2takt) jeg, den gikk greit ;p

hehe, kan ikke si du "prøvde" den da ;) du ga jo 1/4 gass :p

 

Hehe, driver med motocross selv, og kjører 250 4takt kawasaki kx250f 2006 modell, skal ha 09 og den vedsina neste år og.

 

og har hatt noen sykkler, kan bare fortelle dere att det finns ikke noe som 50hk i ktm 125sx. 40 er mer korrekt. på HJULET. på veiva er det nok 50hk men hjulet som teller.

 

og på 85 er det ca 25 på bakhjulet. på min kx250f 2006 (4takt) er det ca 38hk på bakhjulet.

Endret av Axes
Lenke til kommentar
Var nesten og henta en Honda cr250 oppe i gata helt til jeg fikk vite at den var solgt dagen før =O. 55 gamp (L) Flytter godt på seg:)

jækla fet:P

Hadde vært morro om jeg var litt raskere. Men vet hvem som kjøpte den og kjenner han som nogenlunde så kanskje jeg er litt kjappere hvis han skal selge:)

ja det får du jo håpe;D

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...