TheExcalibur Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Hei, jeg synes Diablo I er kult enda jeg. Noen andre som er enig med meg eller synes dere det er så dårlig grafikk?
SirAmp Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 diablo 1 er konge, men lenge siden jeg har spilt det, funker det på vista? noe sier meg at det kansje ikke gjør det?
TheExcalibur Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Skrevet 10. januar 2008 Det funker på vista men blir enten kornete og crap eller regnbue farger.
rbr Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Hei, jeg synes Diablo I er kult enda jeg.Noen andre som er enig med meg eller synes dere det er så dårlig grafikk? spiller forsatt litt diablo en og to her. synes ikke grafikken er så gal. må jo huske at diablo 1 er jo noen år gammelt.
TheExcalibur Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Skrevet 24. januar 2008 Ja, det er bra grafikk i forhold til tiden den kom^^
Jørgen Sørheim Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Prøver det innimellom, men det er så mye småplukk som er bedre i D2:LoD at jeg ender opp med å spille det istedenfor. Hadde det snabla gøy med en bard med Kings+Jester en gang i tiden.
Uncas Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Prøver det innimellom, men det er så mye småplukk som er bedre i D2:LoD at jeg ender opp med å spille det istedenfor. Hadde det snabla gøy med en bard med Kings+Jester en gang i tiden. En bard med Kings+Jester?? Hått e det forno?
Jørgen Sørheim Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Mener det var den kuleste komboen man kunne ha på den tiden. Bard var en klasse som kunne låses opp ved å redigere en tekstfil i spillkatalogen, og den kunne bruke to énhåndsvåpen samtidig. Her er litt info om våpenkombinasjonen.
TheExcalibur Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Skrevet 24. januar 2008 Dette handler om Diablo II ikke sant?
TheExcalibur Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Skrevet 24. januar 2008 Jo, topicen handler om Diablo I men linken står til diabloII.net Men det kan forstatt være diablo en. Men jeg vil ha ett svar^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå