Gå til innhold

Overføring av kontakter og mail fra outlook 2003 til outlook 2007


ttsam

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har tidligere hatt Outlook 2003. Samtidig har jeg hatt Windows XP. I denne ligger outlook filer i følgende mappe: 'C:\Documents and Settings\Bruker\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Outlook'

 

Filene som ligger der er extend.dat, mailbox.PAB og outlook.pst.

 

Jeg har nå fått Outlook 2007. Samtidig har jeg Windows Vista. Jeg ville gjerne overføre tidligere mail og kontakter fra Outlook 2003 til 2007, men jeg finner ikke tilsvarende mappestruktur og filer og vet ikke hvor jeg skal legge disse.

 

Så det jeg lurer på er om noen vet hvordan jeg konverterer tidligere data fra Outlook 2003 (XP) til Outlook 2007 (Vista).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du har installert Outlook kan du se hva som er standardplassering for pst-filen ved å høyreklikke på Personal Folders -> Properties -> Advanced. I XP kan du også gå inn på E-post i kontrollpanelet og velge Data files. Antar at det er samme i Vista. Mailbox.pab brukes normalt ikke av Outlook. Kontaktene lagres i samme pst-fil som øvrige elementer. Extend.dat har du ikke bruk for, den vil opprettes på nytt om du installerer noen tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...