matros Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Eg veit at dette har vært oppe i forumet før,men tar det opp igjen.Eg har en Nokia 6103 og har fått fatt i datakabel CA-42-USB m/driver.Hvordan går eg fram på en enkel måte for å overføre bilder til min bærbare pc?Har prøvd med B.tooth,men det gjekk ikkje.Takk for alle svar
Garanti Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Plugg kabelen i PC-en, deretter kobler du til telefonen. Så vil forhåpentligvis Windows laste ned drivere som gjør at du kan se det som ligger på telefonen. Slik du mente?
Skagen Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Tråden flyttes til Mobil og PDA > Åpen diskusjon om mobil. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)
matros Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Skrevet 11. januar 2008 Driver var med kabelen,så den har eg innstalert.Koplet til mobilen,men intet bilde kom opp som viser ka som ligg på mobilen!? Kva gjer eg så? Takk igjen
Garanti Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Kommer det opp noen nye enheter under "enheter med flyttbare lagringsmiddel" i Min datamaskin? Prøv i tillegg å laste ned og installere driveren på nettet.
matros Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Skrevet 15. januar 2008 Fekk orden på sakene når eg lastet ned Pc Suite på PC-en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå