anders! Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 (endret) Hei! Har et problem med PCen nå. I går kveld når jeg skulle skru den av greide jeg å trykke restart og var utålmodig så holdt powerknappen inne i fem sekunder og PCen skrudde seg av. Når jeg skulle starte opp PCen i stad kom jeg ikke lenger enn til rett før windows ikonet dukker opp og laster windows. Jeg prøvde å sette hdd som 1. boot men ikke noe forskjell. Jeg prøvde også å boote fra XP cden men får trykket: trykk en tast for å starte opp fra CD/DVD. Etter dette blir skjermen svart og det skjer absolutt ingenting. Noen ideer om hva som kan være feil. Skal prøve å bytte hdd litt senere i dag og se om jeg finner ut av noe. AndersdD:D Endret 10. januar 2008 av AndersdD
Pellick Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 (endret) Edit: Svarte litt raskt Skulle foreslå reparasjon av OS, men CDen starter jo ikke. Endret 10. januar 2008 av Pellick
anders! Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Skrevet 10. januar 2008 Skrev i første post at jeg ikke får boota fra CD/DVD. Kommer til punktet hvor jeg skal trykke en tast for å boote opp men etter det skjer det ingenting! Andre forslag?
Pellick Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Reset BIOS(med batteriet)for å se om den vil starte fra CD da?
anders! Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Skrevet 10. januar 2008 Det var HDD som var føkka:P Orka ikke å stresse med feilsøking så satet bare inn en annen HDD og installerte windows på nytt! Hadde formatert i går så var ikke så viktig!
Pellick Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 OK, kjekt å vite Hadde ikke trodd at gåen HDD ville hindre PCen i å boote fra CD.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå