Empire of the Sub Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 (endret) Hva syntes dere? Illegal Danish 2 High Quality Stream I spoileren finnes min personlige mening:) Selv ble jeg veldig skuffet. At dem har holdt på så lenge på å lage denne, er rett og slett bare skuffende. Humoren var grei i noen scener, men redigeringen og alt gikk alt for fort. Fikk nesten ikke med meg alt, skjønte ikke helt hva som skjedde: Og plutselig var filmen ferdig. Skjerpings myndflame, jeg vet dere kan bedre. 6/10 Diskuter! Endret 10. januar 2008 av jhj
Dwagon Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 (endret) Dårlig, alt for lang tid brukt på for dårlig gjennomført film. Dessuten var den mye kortere en ventet, og de kunne virkelig ha brukt en litt mindre monty python sketsj som pun på vaktene. Endret 10. januar 2008 av Dwagon
storken Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Hadde forventa så mye mer etter å ha sett 1'a.
Frohman Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den var elendig. Rotete, ikke nok story og bare babbling, wahwah. Dritt film.
Azagrath Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Den var helt midt på treet for min del. En del fornøyelige scener, men langt ifra kvaliteten til 1'ern.
Hawtz Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Det er en dritbra film. Folk har bare fått for store forventninger. Så filmen i seg selv er minst like bra som 1eren, men ikke i forhold til forventningene.
Frohman Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Det er en dritbra film. Folk har bare fått for store forventninger. Så filmen i seg selv er minst like bra som 1eren, men ikke i forhold til forventningene. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nei, det er altfor mye scetcher og for lite story. Ingen bryr seg at han... paladinkisen er forsvunnet, de bare løper rundt i IF og kødder og snakker om The Illegal Danish. Den er morsom, men brakte ikke meg mye mening i allefall.
Empire of the Sub Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Skrevet 14. januar 2008 True! Bumpern videre opp jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå