Gå til innhold

Problem med oppstart av CS:S.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har et problem med CS:S etter en nylig formatering av pc-en. Har instalert steam og fått oppdatert CS:S uten problemer, men når jeg prøver å starte spillet blir skjermen bare svart i ett par sekunder for og så gå tilbake til skrivebordet uten noe form for feilmelding.

Har instalert nyeste nForce driverene til hovedkortet, nyeste driverene til skjermkortet(radeon 9600 xt) og instalert Direct X 9. Har også prøvd trikset med -dxlevel 90 i lunch options uten hell.

Noen som har noen forslag å komme med? Har aldri hatt problemer med dette før, og etter to formateringer med oppdateringer av både steam og drivere begynner jeg og bli en smule lei.

Takk på forhånd.

Edit: Har no også lagt til tilgang for HL2 og steam på brannmuren uten hell også.

Edit2: CS 1.6 og HL fungerer knirkefritt, så problemet ser ut til og begrense seg til HL2 motoren.

Edit3: Har nå validert cs:s filene og deretter slettet de 50mb i mappen med brukernavnet mitt i steam-mappen, forsatt ikke noe forandring. Har også vært inne på dxdiag og forandret oppdateringsfrekvense til DirectDraw til 60(etter forslag på et annet forum), noe hjelp var det heller ikke der og få.

Edit4: Har no tatt en memtest, og er ingen problemer der heller.

Endret av Eyvindr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...