mrruy Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hei, er på jakt etter en Nokia 8800 Sirocco Gold 18k. Noen som vet om noen som skal selge, eller hvor jeg får kjøpt i Norge? Har funnet et par på finn.no, men etter en prat med selgerene, virker de useriøse. Så hvis dere vet om noe, eller noen -skrik ut! Mvh Rune
mrruy Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Skrevet 9. januar 2008 Ebay er din venn Handler ikke den på ebay, er litt skeptisk mot utlandet fra før av, og vet det florerer av kopier. Dette er en telefon til 10 000kr, da vil jeg ha noe skikkelig, med kvittering fra norsk butikk.
havfal Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Da blir det nok finn.no Telefonen er ute av produksjon fra Nokia, så det er neppe så mange butikker som har igjen.
mrruy Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Skrevet 10. januar 2008 Da blir det nok finn.noTelefonen er ute av produksjon fra Nokia, så det er neppe så mange butikker som har igjen. No shit sherlock Handla meg bare en 8600 Luna idag, får se om den er noe tess..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå