DocEn Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hei, en kompis av meg har kjøpt seg nytt skjermkort, sapphire radeon hd 2600xt. Det funker som bare det i alle Offline spill, men med en gang han går inn i CS online, så begynner det og små lagge. FPS'en begynner på 100, og går bare nedover og nedover. Han har Prøvd med nyeste driver, updates, osv osv, det som kan prøves ( som vi kommer på ) Så jeg Lurte på om noen her inne vet hva det kan være ?`Er Utrolig kjipt for han at han ikke kan spille CS, da skjermkortet ble kjøpt for akkurat det. MvH Doc'en
vesleengen Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 innstaler steam på nytt... virker som den sliter når det kommer ny HW i pcen... opplevde det samme selv ved ny ram og har sett flere tråder på forumet med samme greia... ny HW =lag men for meg og andre jeg har tipsa om å sette inn steam på nytt har det funka etterpå...
DocEn Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Skrevet 9. januar 2008 (endret) Han Har også reinstallert Steam Og Reinstallert XP. Endret 9. januar 2008 av DocEn
vesleengen Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 ja... gjorde visst det... hmmm.... hva med? :skjer dette på alle servere? :bytt på oppløsnings innstillingene : flash bios? : hva har han ellers i pcen?
Landstad. Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 reinstala pcen i dag. hadde feil opløsning, derfor det laga:D for meg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå