Gabsterino Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Finnes det noen bra programmer som kan gjøre stemmen min finere? Hadde en kompis som lagde musikk proffesjonelt og han brukte et sinnsykt bra et, han har stygg stemme, men den ble dritfin. forandrer stemmen eller noe..? Noen som har peil?
CastorFiber Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 (endret) Det finnes en rekke programmer for stemmeforandring. Antares autotune kan få en som synger "surt" til å synge reint, eller som en ren effekt. De har også en vocal modeler, og flere andre programmer. Typisk bruker man programmene sammen med et program som kan benytte plugins. Mer stoff her: http://www.antarestech.com/ Endret 8. januar 2008 av CastorFiber
Gabsterino Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Skrevet 9. januar 2008 jeg synger enegtlig som en katts parringsrop. tenkte bare om det var mulig å få gjordt om stemmen til litt sånn e-type/daft punk stemme men de overnevnte fungerer vell til det?
Gabsterino Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Skrevet 9. januar 2008 (endret) med med andre ord så jeg får en annen stemme, min er det ikke noe håp for uansett Endret 9. januar 2008 av Gabsterino
CastorFiber Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Da bør du vel sjekke ut en vocoder, men det høres jo ikke ut som sang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå