Quattro7 Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Hei! Jeg har funnet en nettside, der du kan taste inn informasjon i POST felt og da kommer det opp status. Problemet er at denne nettsiden er veldig rotete, og jeg ønsker heller å vise min egen nettside etter at man har trykt Submit. Er det da mulig å legge inn FORM feltet på sin egen nettside, og sette action="" til sin egen nettside, og få noe til å gå til den rotete nettsiden og legge inn det greiene i POST uten at den sida blir synlig? iframe? curl?
Quattro7 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jeg har forsøkt med IFRAME nå, men POST' går ikke videre med det. Endret 7. januar 2008 av Quattro7
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 (endret) Skal vel gå å legge det på din side sånn her?: <form action="http://www.roteteside.com/som/det/staar/i/kildekoden.php" method="post"> <input name="dettepostes" type="text" /><br> <input type="submit" /> Evnt. legge ved dette om nødvendig? <?php $dettepostes = $_POST['dettepostes']; ?> Eller går jeg på en smell nå igjen? Endret 8. januar 2008 av PepsiCo
Quattro7 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Skrevet 8. januar 2008 Den rotete siden blir vel vist ved bruk av den koden?
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Ja, den vil vel det. Men det ville den også gjort i en iframe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå