thomassim Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 (endret) Har kikket litt rundt på div LG tv'er nå, og merker at prisene på LG tv'ene spesielt varierer voldsomt.. Kom nå over LG 37" 37LY95 som pixmania.com har til 7859kr uten frakt.. Den har full-HD, 8ms responstid, kontrastforhold på 5000:1, 2xhdmi osv.. komplett.no selger samme tv'en til utrolige 17 000kr! Dyreste er mamoz.no som selger den til 18850.. Dette virker jo som et veldig godt kjøp, men er det noen som faktisk vet hvordan bildekvaliteten er på den? Eller hvordan LG tv'ene generelt er? Edit: Frakt kommer på 629kr, denne står UPS for og skal være levert på døra innen 24-48 timer.. Pixmania selger også Samsung LE40M73BD til 8800 inkl. frakt.. Denne er da ikke full hd, men den har 100% teknologi.. Søkte litt rundt på nettet, men fant liksom ikke noe info om denne tv'en.. Noen som vet hvordan den er? Hva er det beste kjøpet? LG'en, eller Samsung'en? Endret 7. januar 2008 av thomasSim87
vesleengen Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 m7 var ikke neon spess bra serie fra samsung... lite salg og en del feil med dem.. generelt er LG veldig bra på lyd og bilde men alt annet en tv og høyttalere de lager har jeg dårlige erfaringer med neste hakket etter denne lgen du nevner vil være samsung m8 som har full hd 3hdmi og noe høyere kontrast
thomassim Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 noen som har erfaring med pixmania eller? Lurer på om jeg går for Samsung LE-37M87BDX( http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?Iid=553279 ).. Eller som blir det vel kanskje Samsung LE40R86BD( http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....amp;shopby=25;4 ) Blir helt stressa over hvor mye forskjellig det finnes, og alle ekstrafunksjoner tv'ene har som jeg ikke skjønner en dritt av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå