uk187 Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 (endret) Kjøpte Call of duty 4 for non uker siden, hadde non problemer med iw3mp.exe, men klarte heldigvis å fikse det så jeg fikk endelig spilt mp. Men hver gang jeg skal spille så har jeg ikke mindre enn 200 i Ping, noe som er såå jævelig irriterende. Får ikke truffet personer engang siden det lagger som bare faen. Kjøpte pc for 4 måneder siden.-----------> http://www.hardware.no/lanseringsguide/pro...iew=userReviews Er det pcen elr kan det skyldes noe annet? Takker for svar! Endret 7. januar 2008 av uk187
uk187 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 Hva slags internett-hastighet har du? ekke sikker ass, men det er ihvertfall ikke bra, men spiller CSS, day of defeat og halflife deathmatch, men hakke no høy ping der ass..
iNTEGRALiS Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Sliter med det samme jeg, har bra Internettlinje. Hakker ikke hos meg, men får Connection Problem ca hvert 5min Og DA lagger det, ikke like ekstremt hver gang.
black-light Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 vel pcen ser ikke ut til å være for dårlig til å kjøre cod4 men ta og test hastigheten på nettet ditt HER
uk187 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Skrevet 8. januar 2008 vel pcen ser ikke ut til å være for dårlig til å kjøre cod4 men ta og test hastigheten på nettet ditt HER Nedlastingshastighet: 1 713 kbit/s (1 000 000 bytes på 4,670 sek) Opplastingshastighet: 472 kbit/s (1 000 000 bytes på 16,937 sek) Er det heelt fu**a? Skal skaffe meg nytt nettverk da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå