dottenno Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jeg prøver å lage en navigasjonsmeny som ligger floatet til høyre i en boks. Den skal kunne utvide seg dynamisk i takt med innholdet... Har fått det fint til, men virker som om Internet Explorer ikke liker at ting som floates/posisjoneres mot høyre skal kunne ha dynamisk størrelse. Er det noen som har noen løsning på denne problematikken? Eksempel på kode: <div id="container"> <div class="right">Dynamisk innhold som skal utvide boksen</div> </div> ... og CSS: #container { position: relative; } .right { position: absolute; right: 0; top: 0; } Vet at right er dårlig støttet i IE, men dette funker ikke i IE7 heller. Er det noe jeg har oversett? Evt måter å komme rundt det? Edit: Hadde visst IE7 i quirks mode, så det var ikke rart den ikke funket. Har ordnet seg nå. Tror ikke det er mulig å få til i IE6 og lavere uten JS... Endret 7. januar 2008 av dottenno
semafor Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 IE6 er neeesten like flink som IE7 i standardmodus. IE6 takler koden din helt fint. Jeg skjønner dog ikke helt hvorfor du trenger absolutt posisjonering?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå