Gå til innhold

Rart tegn på mobilen.. W880i (Nytt spørsmål)


Anbefalte innlegg

Morn morn..

Fikk meg ny telefon i går, Sony Ericsson w880i...

Den gamle telefonen er 5 år gammel, funker enda men fikk servert en ny i fanget, så hvorfor ikke.

I dag satte jeg mobilen opp for wap og mms, og etter dte kom et rart tegn som jeg ikke vet hva betyr opp til venstre hjørne ved siden av deknings styrken... til høyre for det altså...

 

Den var ikke der før jeg satt opp for mms, og det merkelige er at når den er der har jeg dårlig dekning, men når den forsvinner (noe den kunn gjør i 15-30 sek av gangen og ikke veldig ofte) får jeg mye bedre dekning igjen....

 

bestemte meg for å lage tegnet i paint, jeg hakke de største skillza, men gjorde et forsøk

 

 

 

NYTT SPØRSMÅL, SE POST 7#)

Endret av Footy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter her å lagrer ting på kalenderen nå. En ting jeg savner som jeg ikke finner... En bursdagsfunksjon. Har ikke SOny Ericsson det? Frøkna har jo til og med det på sin gamle NOKIA. Der hun lagrer en ting, forteller mobilen at det er en bursdag, så blir det lagret alle årene fremover på samme dato i stedet for bare den datoen.

Selføgelig går det ann å "edit" en bursdagsmelding hver gang den ringer til å ringe igjen neste år, men sånt glemmer man lett

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
ok... hva kommer jeg evn.t til å bruke 3g til egentlig?

og er det mulig å slå det av, vet ikke hvorfor, men med en gang det er 3g dekning så synker vanlig dekning ned til 1-3 "søyler"

3G-signalet ligger på et høyere frekvensbånd enn GSM og er mer utsatt for fading, derfor ofte lavere signalstyrke. Hvis du beveger deg ut av 3G-dekningen vil du se at signalstyrken faller mot null, inntil 3G-symbolet forsvinner. Og vips er du over på GSM, med full signalstyrke igjen.

Lenke til kommentar
På min gamle Sony Ericsson så kunne man legge til bursdagsdatoer inne i kontaktlisten. Prøv endre kontakt

 

 

Sånn, da var det gjort. Alle som jeg vet bursdag på er lagret. MEN, hva med de som ikke har telefon... har en del venner som har unger liksom, må da finnes en mulighet å lagre bursdager for de som ikke har eget nummer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...