MPC Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Hallo, heller på å hjelpe faren min med å lage denne sida: www.dentalinstallasjon.no Bruker cuteFTP 8.1 Prof. Og har akkurat begynt å lære om HTML. Har funnet CSS templetes som eg vil uploade til sida men eg finner ikkje ut korleis eg uploader det nokon som har peiling på korleis eg kan uploade den, eller har eit program der man kan uploade CSS templetes og så redigere dei med å sette inn mine eigne ord istede for dei som er der Om det går an å uploade ein CSS fil på cuteftp så sei i frå. er ny i det programmet.
Anders Moen Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Nå kan jeg ikke akkurat dette FTP-programmet, så jeg går ut i fra SmartFTP. Sikkert ganske likt i cuteFTP kanskje 1. Høyreklikk der filene ligger 2. Velg "Upload" 3. Og så velger du "Upload file" eller noe slikt 4. Velg fil 5. Last opp Er ikke helt sikkert at det er sånn i SmartFTP heller, har ikke brukt FTP så mye på en stund nå, men det er noe slikt vil jeg tro...
MPC Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 har lyst å uploade .css fila til heimesida så folk kan sjå stylen, ikkje berre uploade det domenen
MPC Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 Har funnet ut no korleis eg gjor det, var nesten sann som du sa, men måtte uploade filane på ei mappe som heiter Public.
Anders Moen Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Ja, det stemmer nok. Mappa man skal laste opp pleier å ligge i ei mappe under ftp.domene.no eller noe slikt om jeg ikke husker feil - glemte å nevne det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå