Atlesen Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Skrevet 5. januar 2008 Har lett i mange dager nå,fant en i sta,men det var en ødelagt fil..:S
Jooakim Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Hva skal du med AdminMod når du kan bruke AMX? [standardsvar] Hei! I min oversikt over guider finner du både AMX-guide (for HL1-motoren (CS, CZ osv.)) og SourceMod-guide (for HL2-motoren (CS:S, HL2:DM, TF2 osv.)). Du må installere en av disse for å kunne legge inn tilleggsplugins. Trykk her (AMX|SM) og her ( AMX|SM) for å lese hvordan du legger til en slik plugin. Om du ikke skal bruke den pluginen jeg skrev om i eksempelet, går du inn på pluginoversikten (AMX|SM) for å finne den pluginen du er ute etter. Lykke til!
Atlesen Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Skrevet 6. januar 2008 Hva skal du med AdminMod når du kan bruke AMX? [standardsvar] Hei! I min oversikt over guider finner du både AMX-guide (for HL1-motoren (CS, CZ osv.)) og SourceMod-guide (for HL2-motoren (CS:S, HL2:DM, TF2 osv.)). Du må installere en av disse for å kunne legge inn tilleggsplugins. Trykk her (AMX|SM) og her ( AMX|SM) for å lese hvordan du legger til en slik plugin. Om du ikke skal bruke den pluginen jeg skrev om i eksempelet, går du inn på pluginoversikten (AMX|SM) for å finne den pluginen du er ute etter. Lykke til! Fordi en jeg kjenner sa att jeg burde ha Admin mod på Surf_Ski2.. Noen som har link?
Lapp1 Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Du trenger virkelig ikke AdminMod for å kjøre en server med Surf_Ski2. Amx-mod X er vel det beste alternativet av admin plugins, og såvidt jeg vet har ikke admin mod noe ikke AMX har noe bedre av Sjekk ut Jooakim's AMX linker du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå