mariussol Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 (endret) Jeg trenger hjelp med wow.. Jeg instalerte det for 2 år siden.. Da på starten velga jeg at jeg ikke skulle bli trekt hver måned for å spille det.. Men nå vil jeg heller bli trekt hver måned.. og nå finner jeg ikke ut hvor jeg kan endre det så jeg blirtrukket hver måned... Takker for svar Endret 5. januar 2008 av Haraldson Emnetittel endret og like tråder smeltet sammen.
Skagen Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Tråden flyttes til WoW-forumet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)
SprEA Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 (endret) Logg deg inn på wow-europe.com og så på 'Change Subscription'. Bare velg en mnd der så skal den trekke hver mnd helt til du fjerner den igjen. Endret 5. januar 2008 av SprEA
mariussol Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Skrevet 5. januar 2008 Logg deg inn på wow-europe.com og så på 'Change Subscription'. Bare velg en mnd der så skal den trekke hver mnd helt til du fjerner den igjen. Det står at jeg må upgrade accounten,,, Åssen skal jeg gjøre det.. ?
Poseboen Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Vel du går på subscription delen av Wow accoutn management og velger change subscription, trykker på den du vil ha og skriver inn al in formasjonen de ber om.
mariussol Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Skrevet 5. januar 2008 Vel du går på subscription delen av Wow accoutn management og velger change subscription, trykker på den du vil ha og skriver inn al in formasjonen de ber om. Legg te [email protected] de som kan det da.. Det står at jeg må uppgrade.. Så legg meg til..
mariussol Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Skrevet 5. januar 2008 Har du prøvd å upgrade da? ja.. Når jeg gjør det står det at den allerede er brukt.. og jeg har ikke brukt den før.. ?
MittBrukernavn Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Omvendt for meg Begge gangene jeg har kjøpt en mnd med visa så har subscription saken kommet opp automatisk så jeg har måtte avbestilt det...
mariussol Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Skrevet 6. januar 2008 Det står att jeg må oppgradere free trail accounten til den ordentlige.. Men når jeg skriver inn den Key Greia, så står det at den er brukt !.. :(
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Og du har nettopp kjøpt spillet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå