Gå til innhold

Hvordan bli trukket hver måned?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg trenger hjelp med wow.. Jeg instalerte det for 2 år siden.. Da på starten velga jeg at jeg ikke skulle bli trekt hver måned for å spille det.. Men nå vil jeg heller bli trekt hver måned.. og nå finner jeg ikke ut hvor jeg kan endre det så jeg blirtrukket hver måned... Takker for svar :roll:

Endret av Haraldson
Emnetittel endret og like tråder smeltet sammen.
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Logg deg inn på wow-europe.com og så på 'Change Subscription'. Bare velg en mnd der så skal den trekke hver mnd helt til du fjerner den igjen.

Endret av SprEA
Skrevet
Logg deg inn på wow-europe.com og så på 'Change Subscription'. Bare velg en mnd der så skal den trekke hver mnd helt til du fjerner den igjen.

Det står at jeg må upgrade accounten,,, Åssen skal jeg gjøre det.. ?

Skrevet

Vel du går på subscription delen av Wow accoutn management og velger change subscription, trykker på den du vil ha og skriver inn al in formasjonen de ber om.

Skrevet
Vel du går på subscription delen av Wow accoutn management og velger change subscription, trykker på den du vil ha og skriver inn al in formasjonen de ber om.

Legg te [email protected] de som kan det da.. Det står at jeg må uppgrade.. Så legg meg til..

Skrevet

Det står att jeg må oppgradere free trail accounten til den ordentlige.. Men når jeg skriver inn den Key Greia, så står det at den er brukt !.. :( :(

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Og du har nettopp kjøpt spillet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...