Looke Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 (endret) Hei Jeg har bestemt meg for å kjøpe meg en helt ny pc. Starte helt i et nytt kabinett og den gamle pcen skal gå til en media pc eller noe sånt. Jeg har så og si sett den for meg i huet. Prossesor : En Intel Dual Core, ikke sikker Ram : 2 til 4gb Hovedkort : Jeg hadd satt pris på et hovedkort med trådløst nettverk, men hvis detkoster litt mye trengs ikke det. Skjermkort : Jeg trenger et skjermkort som ikke bråker så mye, siden jeg ikke vil bytte kjøleribbe på det. Strømforsyning : Har egentlig bestemt meg for MIST 600 W, men denne kan også byttes til noe roligere, hvis det finnes Kabinettet, jeg vil helst ha et stort kabinett med plass til 3-4 harddisker og plass til 120mm vifter på siden, helst montert inn på forhånd. Av harddisker vil jeg ha 2 500 GB disker, av et stille merke. Med stille pc mener jeg at jeg helst bare vil kunne høre harddiskene skrive, og en rolig viftedur gjør heller ikke så mye. Endret 5. januar 2008 av Looke
hølands_gutt Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Kabinett ville jeg anbefalt Lian li eks denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=56617 samt deler får de andre ta, er ikke sånn intelmann
kloningen Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Si hva budsjettet ditt er på , så skal jeg gladelig hjelpe deg
Looke Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Skrevet 6. januar 2008 Jeg har planer om å bruke 8000 kr på alt som er i kabinettet, skjerm, høytallere, tastatur og mus har jeg fra før. Prisen må ikke være 8000 kr, gjerne under.
brukerenerslettet Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 hmm 1,5-2k for skjerm og resten for pc. pc for under 6k. du spiller lite?
Looke Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Skrevet 6. januar 2008 kanskje litt feil sagt, men jeg trenger ikke skjerm høytallere tastatur mus. det har jeg fra før. bare kabinettet og tingene inni
Looke Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 er noen intressert i og sette opp et oppsett etter det jeg har bedt om ? tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå