grimjoey Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg er i gang med å utvikle en side inspirert av regex coach. Sliter med en del bugs og dårlig browser-kompatibilitet. Fungerer foreløpig kun riktig i Firefox. Så jeg åpner herved for alpha testing for de som måtte ønske. Gi gjerne tilbakemeldinger med oppdagede feil og mulige løsninger. På forhånd takk. http://joare.dyndns.org/regex (siden er ikke alltid online) Endret 5. januar 2008 av grimjoey
Ståle Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Den ser ut som den virker veldig fint i Opera 9.5, og ikke i det hele tatt i Firefox 3 eller IE7.
grimjoey Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Skrevet 5. januar 2008 (endret) Fungerer bra i Firefox 2.0.0.11 (Det er den jeg har brukt under utviklingen) og Opera 9.23. Kan noen teste i IE < 7? Fungerer ikke i IE7. Har noen noe tips om hvordan jeg kan feilsøke? Det er kun tittelen som vises i applikasjonslinjen. Resten av siden er blank. Endret 5. januar 2008 av grimjoey
grimjoey Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Skrevet 5. januar 2008 Funker i IE7 også nå. Ståle: kan du teste FF3? Problemet var en <link ...> tag som ikke var avsluttet.
grimjoey Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Skrevet 5. januar 2008 ff3 taklet ikke <script ... /> måtte ha <script ...></script> tomme slike tagger er dårlig xhtml så jeg setter inn noe bogus javascript i mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå