Gå til innhold

Erfaringer fra yesasia.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen her som har erfaringer fra denne nettbutikken? Jeg er keen på den hvite ps3'n. Også er det mulig å få engelsk på den japanske versjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du er interusert i fargen på maskinen så kan du få fine skins for 200kr på en norsk nettbutikk:)

Skal finne siden hvis du vil.

Endret av MST
Skrevet
Hvis du er interusert i fargen på maskinen så kan du få fine skins for 200kr på en norsk nettbutikk:)

Skal finne siden hvis du vil.

hehehe skins blir ikke helt det samme.. ;)

Skrevet

hehe du gir deg ikke du. Men joa, dem var ikke ille, men jeg står på mitt. Skins er ikke det samme! :p Om jeg ikke kjøper den, kommer jeg garantert til å kjøpe en 40 eller 80GB versjon fra vg+.ca! :thumbup:

Skrevet (endret)

Gjør heller det:)

Og kjøp skin:D

Siden hvis den blir ødelagt kan det koste deg dyrt med tanke på frakt etc...

Endret av MST
Skrevet
Gjør heller det:)

Og kjøp skin:D

Siden hvis den blir ødelagt kan det koste deg dyrt med tanke på frakt etc...

Ja, jeg vet. Vurderer også ebgames på charlottenberg. Den koster 4500,- SEK om jeg ikke husker feil. Det er ikke så ille.

Skrevet
Hei!

Noen her som har erfaringer fra denne nettbutikken? Jeg er keen på den hvite ps3'n. Også er det mulig å få engelsk på den japanske versjonen?

Japanske PS3-konsoller støtter engelsk tekst; et menyvalg er alt som skal til. Hvis du kjøper japansk PS3 må du dog tenke på at du ikke vil få spilt PSX- og PS2-spill som du har kjøpt her i Europa. Det samme gjelder DVD-filmer. Angående Yesasia kan jeg ikke uttale meg om kjøp av konsoll, men å kjøpe spill og musikk har jeg aldri hatt noe problem med. Jeg handler slikt der ganske ofte.

Skrevet

Med tanke på bensinkostnader er det kanskje ikke så mye billigere en hva jeg gjorde på EbGames i Oslo.

Kjøpte ps3 40GB+COD4+Spiderman 3 for 4299.

Skrevet
Med tanke på bensinkostnader er det kanskje ikke så mye billigere en hva jeg gjorde på EbGames i Oslo.

Kjøpte ps3 40GB+COD4+Spiderman 3 for 4299.

Ikke dårlig det. Men jeg liker ikke fps spill på konsoll.. :p Liker heller ikke spiderman 3.. :tease:

Skrevet
COD4 spillet kosta bare 299 mens dvd var gratis.

Og COD4 er urolig bra online;)

Runna det typ etter 2 dager på pc. Er en eks hardcore cs gamer.. :p Så all fps går unna! på pc sådan. Men nok off topikk.. :p

• 2 måneder senere...
Skrevet

Merker yesasia pakkene med gift eller en lavere verdi automatisk, eller må man be de gjøre det? Bestilte en dualshock 3 kontroller for litt siden, og den ble sendt av gårde for et par dager siden. Har ikke bedt de om å merke pakken med gift eller lavere verdi av gammel vane fra handling på vgp, og er redd pakken blir stoppet host toll(u)vesenet :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...