Perazzi Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Har lagt inn et bilde i power point, ønsker at dette bildet skal dekke hele skjermbildet når man åpner fila. Hva må jeg gjøre for å få til det? Når jeg trykker på fila nå så åpnes bare bildet i power point på vanlig måte, vises som et lysbilde. Endret 4. januar 2008 av iggipop
Harald Staff Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Hvis spørsmålet er hvordan få fila til å åpnes i fremvisning og ikke i redigeringsmodus: Du må lagre som en lysbildefremvisning, pps, ikke som "vanlig" powerpointfil ppt. HTH. Beste hilsen Harald
kjeklulf Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Du kan også bare endre etternavnet fra ppt til pps så vil filen åpnes direkte i fremvisningsmodus.
Harald Staff Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Doh !!! Er det så primitivt ? Virker selvfølgelig motsatt og da. Er det mulig å beskytte en pps mot redigering på annen måte i så fall ?
kjeklulf Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jepp, det er så primitivt og fungerer begge veier. Jeg har flere eksempler på firmaer som har lagt ut presentasjoner i pps-format på webben og som heller ikke har fjernet notater og annen sensitiv informasjon. Det har vært svært pinlig ved et par anledninger. Her er en oversikt over mulige metoder å bruke for å beskytte filen: http://www.pptfaq.com/FAQ00038.htm Endret 8. januar 2008 av kjeklulf
Harald Staff Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Så har vi lært noe nyttig i dag og. Takker !
kjeklulf Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Bukker! Skulle bare mangle etter alt nyttig jeg har lært om Excel av dine poster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå