Gå til innhold

iPod Touch eller ipod classic 80 gb? Hvem er best


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skal ha 16 gb versjon av touch og 22 timer holder vel egentlig ja

trenger egentlig ikke plass til hele musikk samlinga på ipoden det gjør jeg ikke fint og kunne variere

 

kommer nok ikke til å bruke den til noe annet enn musikk kanskje jeg kommer til å se en film hvis muligheten er der..

 

hvem av de har best batteri?

Lenke til kommentar

Hvis du ikke er interessert i å bruke spilleren til annet en musikkavspilling, ser jeg ikke noen grunn til å gå for Touch, da den er dyrere og har mindre kapasitet enn Classic. Personlig ville jeg selvsagt gått for Touchen, da den har svært mange muligheter (Safari, video, tredjepartsapplikasjoner m.m.). Da får du til gjengjeld mindre kapasitet (trenger du mer enn 16gb?), og må også betale mer. iPod Touch kan ikke betegnes som en mp3-spiller, men som et multimedie-verktøy.

Endret av Limstift
Lenke til kommentar
Søppel, søppel, søppel begge to! =D Selg, selg selg! Gå heller og kjøp noe som er verdt pengene, som en Cowon D2.

Det hjelper ikke om lydkvaliteten er dobbelt så god, om du ikke får MP3-spillern ned i lommen. ;) Poenget med en mp3-spiller er jo at den skal være såpass liten at man kan ta den med overalt. Gjerne i lommen. Når den blir så stor at man er redd for å ha den i lommen, og skjermen er stor og lett ødeleggbar er det ikke lenger en egnet bærbar spiller synes nå jeg. Men det er min mening da. Og et tips til trådstarter. Det er kun når du snakker om personer du skal bruke ordet "hvem". I andre sammenhenger er ordet "hvilken/hvilket" bra.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
er ikke cowon d2 stor og feit?

 

Arealmessig er Cowon D2 en del mindre enn iPod Touch og iPod Classic. Volumet på Classic 80GB og iPod Touch er litt mindre enn Cowon. Vil vel ikke tro at det er vanskeligere å ha en Cowon D2 i lomma enn en Touch i alle fall.

 

Søppel, søppel, søppel begge to! =D Selg, selg selg! Gå heller og kjøp noe som er verdt pengene, som en Cowon D2.

Det hjelper ikke om lydkvaliteten er dobbelt så god, om du ikke får MP3-spillern ned i lommen. ;) Poenget med en mp3-spiller er jo at den skal være såpass liten at man kan ta den med overalt. Gjerne i lommen. Når den blir så stor at man er redd for å ha den i lommen, og skjermen er stor og lett ødeleggbar er det ikke lenger en egnet bærbar spiller synes nå jeg. Men det er min mening da. Og et tips til trådstarter. Det er kun når du snakker om personer du skal bruke ordet "hvem". I andre sammenhenger er ordet "hvilken/hvilket" bra.

Det er iPod Touch du snakker om her regner jeg med ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...