Gå til innhold

lavprisselskaper er billige av en grunn

Astralnoise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle bussene til Lavprisekspressen har fartsperre på 80 eller 90. De eldre har som regel 90.

At den gikk i 120, har jeg veldig liten tro på. Speedometeret på gamle setra'er går vel bare til 110 :) Tror dere overdriver litt her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sånn hvis du har mulighet til å bestille i god tid får du flybillett fra Værnes - Gardermoen for 350,- Og tog fra Trondheim - Værnes + Gardermoen - Oslo er jeg ikke sikker på, men tror ikke det blir mye dyrere tilsammen enn bussturen.

Litt mer styr, men går vel litt raskere, og slipper å sitte på bussen ganske lenge.

Hvis man bestiller i god tid på toget (ca. 1-2 måneder før) får man billett til 199-299 kroner. Man får også mye bedre komfort, restaurantvogn for eksempel, og hvis man reiser med natt-toget får man skikkelig hvilestol med god benplass (mye bedre enn det man får på bussen) og pute, pledd og ørepropper. Jeg har litt vanskelig med å skjønne hvorfor man vil ta bussen på denne ruten med mindre man skal til/fra et sted hvor toget ikke går, eller man bare er ekstremt fattig/gnien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...