Gå til innhold

Studentrabatt på Mac


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem kan kjøpe?

Følgende enkeltpersoner i utdanningssektoren kan handle via Apple Store for utdanning:

– lærer, foreleser eller annen pedagogisk ansatt ved en utdanningsinstitusjon

– student som er 18 år eller eldre med gyldig student-ID, og som studerer eller er opptatt som student ved en utdanningsinstitusjon

– foreldre som kjøper på vegne av et barn som studerer eller er opptatt som student ved en institusjon for høyere utdanning

Bekreftelse på at du kvalifiserer for utdanningsrabatten, og at du godtar våre vilkår og betingelser. Ved å klikke på «Jeg godtar»-knappen nedenfor bekrefter jeg at:

 

(i) jeg kvalifiserer for kjøp som definert ovenfor, og at produktene jeg kjøper direkte fra Apple Sales International, skal brukes av en student eller en lærer, foreleser eller annen ansatt ved en utdanningsinstitusjon til utdanning, forskning og/eller personlig bruk.

(ii) Apple kan kontakte meg for å kontrollere om opplysningene jeg oppgir, er riktige, og at Apple kan avvise bestillinger fra meg hvis jeg ikke kan framlegge bevis som Apple godtar.

(iii) vilkårene og betingelsene det er kobling til nedenfor, gjelder for mine kjøp fra Apple Store for utdanning.

 

Hjelper å lese nettsidene.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte gjennom studenttorget.no og fikk derfor litt ekstra rabatt på apple store.. Apple bare ba meg oppgi studiested og postnummer, det foregikk ingen sjekk utover det.

 

(ii) Apple kan kontakte meg for å kontrollere om opplysningene jeg oppgir, er riktige, og at Apple kan avvise bestillinger fra meg hvis jeg ikke kan framlegge bevis som Apple godtar.

 

Merk at "kan" ikke er det samme som "kommer til å".

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Jeg bestilte gjennom studenttorget.no og fikk derfor litt ekstra rabatt på apple store.. Apple bare ba meg oppgi studiested og postnummer, det foregikk ingen sjekk utover det.

 

(ii) Apple kan kontakte meg for å kontrollere om opplysningene jeg oppgir, er riktige, og at Apple kan avvise bestillinger fra meg hvis jeg ikke kan framlegge bevis som Apple godtar.

 

Merk at "kan" ikke er det samme som "kommer til å".

 

Får man virkelig ekstra studentrabatt på StudentTorget.no? Altså 5% + 8%?

 

De har heller ikke oppdatert prisene på macbook der som får meg til å tvile litt...

Lenke til kommentar
Kanskje det stor over her ^^ men, jeg kjøpte mac på torsdag. Og alt jeg trengte var å ha en lapp fra min skole hvor det står at jeg er elev ved den skolen. Jeg går på ungdomsskolen i 10. altså. Så man trenger ikke gå på universitet eller noe. Slik fikk jeg 5% avslag.

 

 

På apple.no får man 6% på en Imac 2.66 GHz under utdanningsrabatt greiene (10.330kr).

Det jeg lurer på her er om man kan legge til rabatten fra studenttorget i tillegg. Altså 6% + 8%?? (Da blir prisen på 9504kr).

Lenke til kommentar
Kanskje det stor over her ^^ men, jeg kjøpte mac på torsdag. Og alt jeg trengte var å ha en lapp fra min skole hvor det står at jeg er elev ved den skolen. Jeg går på ungdomsskolen i 10. altså. Så man trenger ikke gå på universitet eller noe. Slik fikk jeg 5% avslag.

 

 

På apple.no får man 6% på en Imac 2.66 GHz under utdanningsrabatt greiene (10.330kr).

Det jeg lurer på her er om man kan legge til rabatten fra studenttorget i tillegg. Altså 6% + 8%?? (Da blir prisen på 9504kr).

 

Slik jeg har forstått det er det enten den ene rabatten eller den andre, ikke begge to samtidig.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...