MisturSmith Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Heillo der jeg Lurte på om noen her vet, om et sted hvor jeg kan finne Piano Noter Til Nighwish Sanger? Jeg har lett på alle piano-Note/Tab Sider jeg vet om, men kan ikke finne noen. Takk
Khalifen Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 For det første, det finnes ikke noe "tabsystem" til piano, med mindre du teller med det bisarre systemet som TWFA nevnte for en stund siden. Det som brukes er noter. Jeg vet at Nightwish har kommet med bok med noter til låtene fra "Once". Den kan kjøpes på nettbutikken deres. Link til boka.
Gratwhol Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Tabs er jo egentligt noe som er lagd for gitarer, men det går fint an å spille piano ved å se på notene. Kjøp/få (skal ikke hinte til noe ulovlig) deg Gitarpro eller powertab editor, så kan du bruke Ultimate Gitar til å finne tabs til Nightwish. Det fynker helt fint for meg, men du kunne jo bare kjøpt den boka... Btw, tøft at du liker Nightwish, vi spiller mye Nightwish i bandet, holder på med Crownless nå ^^ <<Gratwhol>> Endret 3. januar 2008 av Gratwhol
MisturSmith Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Skrevet 3. januar 2008 Tabs er jo egentligt noe som er lagd for gitarer, men det går fint an å spille piano ved å se på notene. Kjøp/få (skal ikke hinte til noe ulovlig) deg Gitarpro eller powertab editor, så kan du bruke Ultimate Gitar til å finne tabs til Nightwish. Det fynker helt fint for meg, men du kunne jo bare kjøpt den boka... Btw, tøft at du liker Nightwish, vi spiller mye Nightwish i bandet, holder på med Crownless nå ^^ <<Gratwhol>> Ok takk for tipset.. Jeg får da spørre på en annen Måte, Noen Som ve5t hvor jeg kan få tak i Nighwish Noter Til piano? Jeg visste ikke at Tabs Bare var til piano xD jaja.. Noen som vet om noe?(Det beste hadde vert free Views)
Khalifen Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Er nok begrensa hvordan du kan få tak i slikt lovlig. Derimot finnes det nok muligheter ulovlig, men sånt snakker vi ikke om her på forumet.
MisturSmith Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 Jeg har notene til Nemo. Hvor fikk du tak i dem?? Har du dem på piano? I så fall, hvis du har dem på Pcen din, kunne du sende dem på Mail tl meg?
xersess Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Går ann å bruke guitar pro. der står både noter og om kor du skal trykke på pianoet. skal du bruke guitar pro finner du sikkert alle sangene til nightwish på www.911tabs.com
Programvare Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har notene til Nemo. Hvor fikk du tak i dem?? Har du dem på piano? I så fall, hvis du har dem på Pcen din, kunne du sende dem på Mail tl meg? Kontakt meg på PM hvis du er interessert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå