Capa Barsavi Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hei! Både jeg og søstera mi skal kjøpe oss ny laptop etter at hun har klart å knekke cd-skuffen på den sikkert 4-år gamle IBMen vi delte. Vi tenkte at vi tenkte at pcen skulle koste ca 4-4.5k og da vil vi selvfølgelig ha mest mulig for pengene. De skal bare brukes til websurfing, se litt film, msn osv. I mitt tilfelle skal den også brukes til Cs 1.6 Den bør væreå lett som mulig og ha intigrert webkamera. Hvis vi ikke får noen gode råd og innspill går vi for Lenovo N200 fra komplett.no Føler vi får ganske mye for pengene i den. Vi skal kjøpe i løpet av uka, så litt kjappe tilbakemeldinger hadde ikke vært å forakte Endret 6. januar 2008 av lasjh2k
Svendsen Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Jeg vill anbefale dere en tur på www.pcworld.no og leite opp tester og guider der. Mener det var hos de jeg leste at man ikke bør gå under 5000 - 6000 på laptop. Dette fordi de under ikke leverer nok kraft til feks Vista og at de vil være utdatert i løpet av 2 år.
ostenxx Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 (endret) Edit: Gå for Lenovo n200. Mye maskin for pengene. http://www.hardware.no/tester/baerbar_pc/lenovo_n200/46540 Mvh. Øystein Endret 2. januar 2008 av ostenXX
Capa Barsavi Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Skrevet 6. januar 2008 Da er lenovoen bestilt, sammen med en ekstra gb minne til min, mn er det noen som vet hvor mange minneslots den har Er det 2 ?
Capa Barsavi Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Skrevet 6. januar 2008 (endret) okei, da får jeg bare 512mb-brikke til overs da... Da er vell tråden ferdig Endret 6. januar 2008 av lasjh2k
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå