Gå til innhold

Anbefaling av PVE server (horde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er jakt etter en ny pve server for min blood elf priest.

Kravene er ikke store:

1. Må være pve server da den alt er på en pve server.

2. Bør ha en viss aktivitet selv på low level Outland instancer da presten foreløbig kun er level 65.

3. Være mulig å komme inn i en Kara+ guild når en dinger 70.

4. Ingen ulempe om det finnes norske eller skandinaviske guilder.

5. Bør fortrinnsvis ikke være full av små drittunger.

6. Noelunde balanse i AV (ikke 95% allianse dominanse).

Nevner i forbifarten at denne karakteren er på Aszune. Ikke helt fornøyd med den serveren.

På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det 95% allianse dominanse i AV på Aszune (Blackout) nå? :blink:

Skjønner at du trenger en annen realm da det finnes latterlig lite folk på Horde siden der. Tror det er rundt 10 Horde guilds som raider til sammen. (samt noen få som samler tropper til Karazhan) Dette da sammenlignet med over 20 guilds på Alliance siden. Dette med drittunger på Horde siden er uforståelig. Regnet Horde siden som den mest voksne mengden jeg har sett noen gang før TBC. Mulig alle Blood Elves har forandret på det da?

Regner med at du har sjekka på det uoffisielle realm forumet? (http://aszune.xsa.ch) Ekstremt lite aktivitet på det offisielle forumet på grunn av at de aller fleste ''henger'' der istedenfor.

Skrevet

Sjelden jeg vinner på hordesiden i AV. De dagene jeg gjør daglig questen i AV så blir det bortimot 3-4K med honor før en seier.

Bruker det uoffisielle forumet ganske så ofte, men mere på mine allianse karakterer. Forholdene på den siden er bedre (bortsett fra enda flere drittunger). Progressen etter Gruul er så som så da det er alt for mange Kara guilder. Men slik er det kanskje på de andre serverene? Håper at Lightning Troopers (hvor jeg er med mine allianse karakterer) får progress videre nå på nyåret. Er på tide at jeg får sett litt mere enn Kara, Gruul og et par bosser i Zul.

Til bjorns_1: Skal sjekke opp Silvermoon på forumet. Har dere også et uoffisielt forum?

Skrevet

Jeg vet at Argent Dawn (RP). Har 4 Horde guilder i Black Temple/ Mount Hyjal og rundt det samme på Alliance siden.

Veldig god Horde/Alliance ratio, og RP reglene har fått de fleste drittungene til å stikke til andre servere.

Den er satt sammen med BARE PvP servere i battlegroupen, så gode BGer.

Serveren er ikke noe hard core RP, men har stor raiding aktivitet, kan ivertfall sjekke det.

Skrevet

Spiller selv på Moonglade som var bra både på Alliance og Horde tidligere.

Nå er det så som så og ikke en server som jeg vil anbefalle. To av RL vennene mine har rerollet Argent Dawn på Horde og sier det er et veldig bra miljø der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...