HondaNSR Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Hei. Nå i det siste har maskinen min bråket noe forferdelig pga. at vifta gjekk for fullt.. Pappa tenkte da han skulle støvsuge i viftehullene, og det hjalp.. men kanskje litt for godt.. Den ble helt stille, men nå sliter jeg med at cpuen blir over 80 grader, og da slår pcen seg av.. Hva kan være gale? sender jeg den nå på service, eller åpner jeg og bytter vifte/fikser selv?
Leffsa Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Det kan jo være mulig at ledninger til viften kan ha løsnet?
HondaNSR Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Skrevet 2. januar 2008 Ja er noe slikt jeg tenker.. men av en støvsuger?
Duqe Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Ville byttet vifta og kjøleribba, som feks. til en Scythe Ninja PLUS Rev. B, rimelig, stille og effektiv.
HondaNSR Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Skrevet 2. januar 2008 Det er snakk om en bærbar her.. Hvilke passer der ?
Duqe Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Obs, men det var jo ikke godt å vite, jeg ville brukt garantien men også ikke nevnt noe om støvsuginga. Eller så kan du få kjøpt en notebookkjøler, selv om det er lite praktisk. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327442
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå