Gå til innhold

Bærebar med 2 eksterne skjermer. trenger raske svar


retry

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kunne sikkert søkt og funnet ut dette fort selv, men har dårlig tid på grunn av jobb så beklager dumt spørsmål.

 

Har ikke så veldig mye peiling på bærebare PCer. Skal ut å handle en med jobben etterpå og trenger en hvor jeg kan kjøre 2 flatskjermer på. Lar dette seg gjøre på de fleste bærebare nå til dags? eller er det noen begrensinger.

 

Takker og setter pris på raske svar.

 

mvh.

 

André

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten å ha sjekket så grundig så tror jeg de fleste bærbare i dag har både dvi og vga kontakt.

Så fremt de ikke er 12", de har som regel bare en av delene. Men det kan som regel fikses uansett med docking statsjon. Sikkert lurt å spørre der du kjøper pcen.

Endret av Doleo
Lenke til kommentar
Uten å ha sjekket så grundig så tror jeg de fleste bærbare i dag har både dvi og vga kontakt.

Så fremt de ikke er 12", de har som regel bare en av delene. Men det kan som regel fikses uansett med docking statsjon. Sikkert lurt å spørre der du kjøper pcen.

 

Hei, og takker for svar.

 

Har trukket den samme konklusjonen som deg, uten å være sikker.

 

Synes det er vanskelig å høre på selgere, da majoriteten av de, veit mye mindre om datamaskiner enn meg, og det er uten å skryte av mine egne ferdigheter. For de er ikke så veldig store.

Endret av retry
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...