eminem1 Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 (endret) HeiHei Jeg har lyst på sim City samfunn, så jeg lurte på om det er vært penga? Jeg syntes det ser kult ut å lage byer som du vil... Hvordan er det derre å få strøm, vann osv..? Er det vansklig å få alt til å fungere i spillet? Er det slikt at man trenger spesielle begyninger osv..? Liker ikke når det er for vansklig for å få til et samfunn Endret 2. januar 2008 av eminem1
Crossfire Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 jeg har ikke prøvd det, men les kanskje her? http://gamer.no/omtale/pc/simcity_samfunn/45565
nih Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Sim City 'Samfunn' er utrolig lett og ganske så morsomt. Om du har prøvd Sim City 4 og det var for slitsomt/vanskelig for deg er SCS ett ganske koselig spill å bruke tid på. Vann slipper man bry seg om, strøm kobles automatisk opp til byen din, alle byggninger gir/bruker forskjellige 'ressurser' som gjør det slik at du må balansere hva du bygger. Jeg vil si at spillet er verdt det om du ikke hadde mye til overs for Sim City 4.
AvidGamer Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Dersom du liker de andre SimCity spillene så vil du bli skuffet over denne. Den er kraftig dummet ned. Jeg ville heller testet ut CityLife. Men vil du ha lett bygging og kontroll med like utfordring så kjør på med SimCiry Samfunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå