Gå til innhold

Umulig å markere tekst og fjerne i word!


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har den siste tiden hatt problemer med å markere tekst for å så fjerne den i word.

Eksempelvis markerer jeg:

 

bla bla bla

 

Når jeg så trykker 'backspace' forsvinner ikke teksten. Jeg må ty til 'delete' knappen for å fjerne tekst ved markering i word. Det er noe som irriterer meg mye siden jeg benytter word daglig.

Vet ikke hva hvilken funksjon jeg kan ha kommet bort i..

 

Håper at noen der ute har mer kunnskap om dette enn meg! :)

 

Jeg har også klart å få 'klammer' i word..

I hvert hjørne av dokumentet er det noe som ser ut som en 'L' som viser innen hvilket område jeg kan skrive, ikke noe problem, men irriterende.

 

Takk på forhånd.

 

Mvh Multi-task

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt det problemet selv engang. Dette virker dumt, men - prøvd å reboote PC-en? Er sikkert ikke mye til hjelp men hva er det som skjer når du trykker backspace da? Sletter den ting fra høyre? Virker som om deleten din og backspacen din har bytta plass, koble om ledningene på de to så er du der xD

Lenke til kommentar
Har hatt det problemet selv engang. Dette virker dumt, men - prøvd å reboote PC-en? Er sikkert ikke mye til hjelp men hva er det som skjer når du trykker backspace da? Sletter den ting fra høyre? Virker som om deleten din og backspacen din har bytta plass, koble om ledningene på de to så er du der xD

 

Etter å ha markert tekst og trykket 'backspace' er teksten fortsatt der, men den 'blinkende "l"' (her snakker vi datakunnskap på høyt nivå) til før det markerte området. Så dersom jeg f. eks prøver å kopiere inn noe over et annet stykke tekst, kommer det jeg har kopiert inn før det markerte området. Mens det markerte området fortsatt står urørt. Problemet har holdt på i måneder, så å starte om maskinen er ikke løsningen :(

Knappene har nok ikke byttet plass heller, hehe. Problemet gjelder bare microsoft word.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...