Unlimited Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Hei, jeg får denne feilen: #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '\r\nWe do not collect any personal information on this website. Howe' at line 1 hva er da problemet?
Manfred Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Du har masse spesialtegn som ikke er støttet av charsettet du kjører på sql serveren din?
Arrbitter Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Hei, jeg får denne feilen: #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '\r\nWe do not collect any personal information on this website. Howe' at line 1 hva er da problemet? Det ser ut som du holder på å gjøre en database backup. Du har lasta ned filen fra en annen database? Da blir det sånne tegn. hadde jeg vert deg ville jeg gått inn i den gamle databasen og eksportert dem "manuelt". Det gjør du ved å gå på eksporter, og der velger du ingen alternativer og trykker utfør..så får du opp all sql infoen som er lagra i databasen så kopierer du den og legger i notepad -Arbiter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå