Joαkim Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Hei, har lyst på Test Drive Unlimited til PC siden jeg har G25 og liker og cruise rundt i gatene.. Men hvor får jeg kjøpt TDU ? Hørte rykter om at det ikke selges i Norge lengre men har dere en butikk i Sverige, USA osv.. Bimmerfan
Marbash Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Hei, har lyst på Test Drive Unlimited til PC siden jeg har G25 og liker og cruise rundt i gatene..Men hvor får jeg kjøpt TDU ? Hørte rykter om at det ikke selges i Norge lengre men har dere en butikk i Sverige, USA osv.. Bimmerfan Etter det jeg kan se, har de det hvert fall på CDON.no. Før øvrig kan du jo søke på spillet på Kelkoo. For å finne ut hvor det er billigst å bestille ifra.
Joαkim Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Skrevet 1. januar 2008 Etter det jeg kan se, har de det hvert fall på CDON.no. Før øvrig kan du jo søke på spillet på Kelkoo. For å finne ut hvor det er billigst å bestille ifra. Tusen takk for svar ! Da blir det en bestilling på meg hehe Bimmerfan
Marbash Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Bare som et sånt lite tips, så er det smart å bruke kelkoo til det meste som du har plane om å kjøpe på nettet, kan spare en god del penger på slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå